Ανοιχτή επιστολή μαθητή του Λυκείου Μονάχου (μέσω του Δορυφόρου) για τα μέτρα προστασίας στο σχολείο και για τηλεκπαίδευση *

 

07.05.2020

 

Ώς μαθητής αναρωτιέμαι πώς να κρατήσεις απόσταση στο κτήριο του λυκείου όταν η σκάλες έχουν φάρδος ίσα ισα για να χωράνε δύο άτομα .

 

Υπάρχει μόνο μια κεντρική εξώπορτα για να εισέλθει ή να εξέρθει από το κτήριο κάνεις από το κτήριο στο προαύλιο, οι τουαλέτες είναι σχετικά στενές. Δεν υπάρχουν σε κάθε όροφο όπου στεγάζονται τάξεις ταυτόχρονα ανδρικές και γυναικείες τουαλέτες, το οποίο αναγκάζει τους μαθητές να ανεβοκατεβαίνουν. Δηλαδή θα υπάρχει καθηγητής που θα ελέγχει ποιός εισέρχεται και ποιος εξέρχεται, πως θα πρέπει να χρησιμοποιείται και πότε η μάσκα στο σχολείο και αν θα μπορούν να προμηθευτούν μάσκες μαθητές που τυχόν δεν έχουν από το σχολεί;

 

Σε μια κανονική μέρα λειτουργίας του σχολείου οι σκάλες σε ώρες προσέλευσης -διάλλειμα και ώρες προσευχής είναι τόσο γεμάτες που σχεδόν θα τον αγκαλιάσεις τον συμμαθητή σου. Στην σελίδα του σχολείου έχει μόνο μια ανακοίνωση η οποία ενημερώνει τους μαθητές ότι θα ξεκινήσει το σχολείο, αλλά όχι με ποια μέτρα και κανόνες υγιεινής θα ισχύουν εντός σχολικού χώρου και το πως θα διαμορφωθεί το Ωρολόγιο πρόγραμμα.

Και σχετικά με τη διαδικτυακή εκπαίδευση του σχολείου η οποία έχει διάφορα προβλήματα. Δεν είναι εύκολα προσβάσιμη μέσα απο την σχολική σελίδα. Πρέπει κανείς να ελέγχεικαθημερινά τα e-mail του και να κάνει λογαριασμό στο υπουργείο παιδείας για να κατεβάσει το πρόγραμμα τηλεδιασκέψεων το οποίο δεν λειτουργεί πάντα με της καλύτερες επιδόσεις.

Συχνά εμφανίζονται προβλήματα στην βίντεο κλίση .

Με λίγα λόγια ως μαθητής δεν είμαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που χειρίζεται το σχολείο που πάω την κατάσταση, και οι περισσότεροι μαθητές ζούμε πίσω από έναν τοίχο λόγο της ελλειπής πληροφόρησης.

Συμφωνώ ότι είναι δύσκολο να το χειριστεί κάποιος, αλλά όταν έχεις καθηγητές πληροφορικής και καθηγητές που είναι εξοικειωμένοι στις νέες τεχνολογίες, και μια σελίδα με άπειρες λειτουργίες, χρειάζεσαι 2 μήνες για να εφαρμόσεις εκπαίδευση μέσω του ίντερνετ σε όλες της τάξεις και όλους τους καθηγητές;

 

* Σημείωση Δορυφόρου. Το όνομα του μαθητή δεν το αναφέρουμε για ευνόητους λόγους , είναι όμως στη διάθεση του Δορυφόρου