
Με δίκτυο ποδηλατοδρόμων και πρόσβαση σε υποδομές υγείας και εκπαίδευσης, η βαυαρική πρωτεύουσα αφήνει πίσω Παρίσι, Νέα Υόρκη και Ελσίνκι. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από την μελέτη «Compare the Market Australia»
Αν και το Μόναχο θεωρείται συνήθως από πολλούς ως η νούμερο 1 πόλη αυτοκινήτων, η μελέτη «Compare the Market Australia» αναφέρει ότι το Μόναχο γενικά προηγείται κατά πολύ σε πολλούς τομείς. Η πρώτη δεκάδα περιλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά ευρωπαϊκές πόλεις - το Τόκιο είναι η μόνη μη ευρωπαϊκή πόλη που καταφέρνει να μπει στην κατάταξη των πιο φιλικών προς τους πεζούς πόλεων. Εκτός από το Μόναχο, το Μιλάνο και η Βαρσοβία βρίσκονται στην πρώτη τριάδα.
Η πρωτεύουσα της Βαυαρίας εντυπωσιάζει σε αρκετές κατηγορίες. Για παράδειγμα, το 86% των κατοίκων του Μονάχου ζουν σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από μια ζώνη χωρίς αυτοκίνητο, δηλαδή κοντά σε πάρκο ή δάσος. Οι εγκαταστάσεις υγείας και εκπαίδευσης βρίσκονται επίσης σε αυτή την ακτίνα, πράγμα που σημαίνει ότι ορισμένα από τα πιο σημαντικά μέρη βρίσκονται σε κοντινή απόσταση με τα πόδια.
Με 1.468.623 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων, το Μόναχο διαθέτει τη δεύτερη μεγαλύτερη διαδρομή στον κόσμο. Όσον αφορά τον αριθμό των βροχερών ημερών, ωστόσο, το Μόναχο βρίσκεται περισσότερο στη μέση της κατάταξης.
Όμως, τον Μάρτιο του 2023, το Ινστιτούτο Έρευνας για την Περιφερειακή και Αστική Ανάπτυξη δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με τη φιλικότητα προς τους πεζούς. Το Μόναχο δεν κατάφερε καν να βρεθεί στην πρώτη θέση εντός της Γερμανίας. Έτσι, το αν το Μόναχο είναι πράγματι η πιο φιλική προς τους πεζούς πόλη στον κόσμο ή αν η αυστραλιανή μελέτη απλώς προσελκύει περισσότερους Αυστραλούς στο Μόναχο, μένει να το δούμε.